Jak działa kompresja w odzieży Oxyburn

Dlaczego do uprawiania sportu używamy bielizny i skarpet kompresyjnych?

  • aby zapewnić mięśniom więcej energii,
  • zminimalizować drgania,
  • zapobiegać występowaniu skurczów,
  • wspomóc i przyśpieszyć regenerację.

Te cztery czynniki pozwalają sportowcom cieszyć się z treningu oraz zwiększyć wydajność, zmniejszając tym samym ryzyko kontuzji.

Bielizna i skarpety kompresyjne działają przez zastosowanie stopniowego ucisku przenoszonego od kończyn w stronę serca, łagodzi to napięcie mięśniowe i wspomaga prace żył oraz krążenie krwi.

Dzięki temu zmęczenie jest mniejsze, mięśnie bardziej dotlenione, zapewniając sportowcowi więcej energii oraz zwiększoną wydajność, a także przyśpieszoną regenerację mięśni.

przekrój mięśnia w spoczynku i napięciu oraz przepływ krwi
  • Kiedy mięsień się napina, uciska żyły.
  • Krew jest przeprowadzana i pompowana z powrotem do serca.
  • Zastawki żylne zapewniają przepływ krwi tylko w jednym kierunku.
  • Kompresja pomaga i przyśpiesza wykonywać mięśniom tą czynność przy znacznej oszczędności energii.

 

 

Marka OxyBurn w swoich produktach oferuje trzy poziomy kompresji

 

logo compression toning, pierwszy poziom kompresji: lekki

I POZIOM - KOMPRESJA LEKKA

Lekka stopniowa kompresja uzyskiwana za pomocą tkaniny zmniejszającej ucisk od kończyn w stronę serca. Łagodzi oznaki zmęczenia i ciężkości. Sprzyja przepływowi krwi, który prowadzi do łagodzenia ewentualnych obrzęków i mrowienia, zwiększa usztywnienie zmniejszając wibrację mięśni, dodatkowo masując co zapobiega występowaniu skurczów.

 

 

logo compression energizer, drugi poziom kompresji: średni

II POZIOM - KOMPRESJA ŚREDNIA

Aktywna stopniowa kompresja wspomaga i stopniowo przyśpiesza przepływ krwi, zwiększając dopływ tlenu do mięśni i poprawiając całkowitą wydajność oraz lepszą regenerację przez szybsze napinanie mięśni.

 

 

logo compression performance, trzeci poziom kompresji: mocny

III POZIOM - KOMPRESJA WYSOKA

Technika spójnego nacisku oddziaływającego na mięśnie, ciągle i efektywnie zmniejszając średnicę żył pchając odtlenioną krew do serca i pozwalając odpocząć tętnicom, a także zwiększyć natlenienie mięśni. Więcej tlenu oznacza więcej energii, a co za tym idzie lepszą wydajność. Ten stopień kompresji powinien być stosowany na średnich i długich dystansach, gdzie mięśnie są zmęczone i obciążone. Pozwala to sportowcowi przekraczać swoje granice i osiągnąć wysoką wydajność, opóźniając powstawanie kwasu mlekowego. Stopniowa kompresja progresywna klasy III, której węższy koniec korpusu zmniejsza się w kierunku mięśni.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel