Reklamacja

W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń zewnętrznych paczki, prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności spedytora.

Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny z obsługą naszej firmy.

Przed odesłaniem paczki do nas proszę o pobranie, wydrukowanie i wypełnienie formularza reklamacyjnego znajdującego się poniżej i dołączenie do niego dokumentu zakupu. Usprawni to zdecydowanie przebieg procesu reklamacji.

Koszty odesłania towaru do reklamacji ponosi Kupujący. W przypadku jej pozytywnego rozpatrzenia koszty te zostają zwracane. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Jeżeli reklamacja dotyczy obuwia, prosimy aby było ono wysyłane czyste oraz niewydzielające brzydkich zapachów.

W przypadku odmownego rozpatrzenia reklamacji kupujący jest zobowiązany do wpłaty 12 zł (kurier) lub 10 zł (paczkomat) na odesłanie do niego reklamowanego towaru. Dane do przelewu podane są w rozdziale "dane firmy i kontakt".

Po odesłaniu towaru prosimy kierować ewentualne pytania na adres mailowy: sklep@oxyburn.pl

Adres do wysyłki paczki Display S.C.
ul. 9-go Maja 1/13
14-500 Braniewo
dopisek: REKLAMACJA
Formularze do pobrania
  • facebook
  • twitter
  • pinterest
  • googleplus1
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel