Reklamacja
W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń zewnętrznych paczki, prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności spedytora.
Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny z obsługą naszej firmy.
Przed odesłaniem paczki do nas proszę o pobranie, wydrukowanie i wypełnienie formularza reklamacyjnego znajdującego się poniżej i dołączenie do niego dokumentu zakupu. Usprawni to zdecydowanie przebieg procesu reklamacji.
Koszty odesłania towaru do reklamacji ponosi Kupujący. W przypadku jej pozytywnego rozpatrzenia koszty te zostają zwracane. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Jeżeli reklamacja dotyczy obuwia, prosimy aby było ono wysyłane czyste oraz niewydzielające brzydkich zapachów.
W przypadku odmownego rozpatrzenia reklamacji kupujący jest zobowiązany do wpłaty 13 zł (kurier) lub 10 zł (paczkomat) na odesłanie do niego reklamowanego towaru. Dane do przelewu podane są w rozdziale "dane firmy i kontakt".
Po odesłaniu towaru prosimy kierować ewentualne pytania na adres mailowy: sklep@oxyburn.pl
Adres do wysyłki paczki | Display S.C. ul. Kościuszki 100B/C 14-500 Braniewo dopisek: REKLAMACJA |
Formularze do pobrania |